Răspunsuri

2014-01-21T20:40:01+02:00
Zece zici sa cauti la sfârşitul cărtii ?
cum ? sa ma uit la sfarsitul carti cand profesorul n-ea dat din culegerea lui!
va rog ajutatima .ESTE URGENT
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T21:49:19+02:00
Xyz+zyx=100z+10y+z+100z+10y+x=101x+101z+20y=101 (x+y)+20y;
dar x+y divizibil cu 5 adica
x+y=5k
+> xyz+zyx=101 5k +20y=5(101k+4y) care este divizibil cu 5

1 5 1