Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T10:40:49+03:00
Draga Maria,

imi pare rau, dar nu pot merge astazi cu tine la piscina. A intervenit ceva urgent. Bunica mea este grav bolnava si trebuie sa am grija de dansa. Iti promit ca ma voi revansa cu alta ocazie.


                                                                      cu parere de rau,
                                                                                        Daisa :)
5 3 5
2014-05-07T10:44:22+03:00
Salut,trebuie sa te anunt ca nu pot merge vineri cu tine la cinema. Trebuie sa plec impreuna cu parintii mei in vizita la bunici.Ma intorc duminica. Mergem saptamana viitoare, daca vrei.
4 3 4