Răspunsuri

2014-05-07T10:33:48+03:00
CARACTERISTICILE NUVELEI SUNT:
-sunt prezente personaje
-dimensiunea nuvelei este mai mare decat cea a schitei si mai mica decat cea a romanului
-este prezentata o acriune pe un singur fir narativ
-sunt prezente moduri de expunere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T10:37:34+03:00
Nuvela este o specie a genului epic in proza de dimensiune medie cu o actiune mai dezvoltata decat a schitei si mai redusa decat a romanului cu un singur fir narativ  cu o9 intriga complicata  ce determina un conflict puternic atentia concentradu-se asyupra personajului principal. actiunea nuvelei respecta succesiunea momentelor subiectului literar secventele narative fiind legate de regula prin inlantiure dar uneori si prin insertie sau alternanta.
1 5 1