Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T10:15:16+03:00


0,5=5/10

0,2=2/10

x-suma de lei

x-5/10 x=

se amplifica x cu 10

10x/10-5x/10=5x/10(restul)

5x/10-2/10*5x/10=

=5x/10-10x/100

se simplifica 10x/100 cu 10 si rezulta x/10

=5x/10-x/10=4x/10

4x/10=120

4x=1200

⇒x=300

sper ca te-am ajutat

1 5 1
2014-05-07T10:37:57+03:00
0,5=5/100,2=2/10x-suma de leix-5/10 x=se amplifica x cu 1010x/10-5x/10=5x/10(restul)5x/10-2/10*5x/10==5x/10-10x/100se simplifica 10x/100 cu 10 si rezulta x/10=5x/10-x/10=4x/104x/10=1204x=1200⇒x=300. cartof