Răspunsuri

2014-01-21T20:33:14+02:00
Da foloseste formula
am incercat dar nu stiu ce este 450 ml ms sau volum?
Volum. ms se masoara in grame.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T23:44:02+02:00
Deoarece ti se dau in problema si volumul si densitatea acidului azotic afli ms=q*V
ms=1,46*450=657g
La apa doar transformi kg in g. 2,343 kg=2343g=msH2O
msfinal=ms+mH2O= 657 + 2343= 3000g
Concentratia procentuala, formula: Cp= md/ms*100=> md=Cp*ms/100
md=80*657/100 = 52560/100= 525,6g
Chiar daca se mai adauga apa, md nu se modifica.
Cpfinal=525,6/3000*100= 17,52%