Va rog traduceti-mi si mie asta:,, Ca fait trois ans que je practiqe le volley et, au fur a mesure de annees impossible de men passer.Quand je n'ai pas de macth,c'est comme si une partie de moi- meme tournait en rond.Evidemment,avec monequipe,on ne va pas tres loin,mais on peut toujours rever.Pourquoi pas les championnat de france et les Championnats du monde.

2

Răspunsuri

2014-05-07T09:13:17+03:00
Au trecut trei ani de când am volei practică și, ca o măsură de ani de oameni nu pot trece. Când nu am macth, este ca și cum o parte din mine se învârte rond.Evidemment cu monequipe , nu mergem prea departe, dar nu putem întotdeauna rever.Pourquoi Campionatul Franța și Campionatele Mondiale. acele cuvinte nu le stiu sper ca ti-a fost de folos.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T10:18:12+03:00
Au trecut trei ani de când am practicat volei și, ca o posibilă măsură de ani de oameni merge. Cand  n-am nici un meci, este ca și cum o parte din mine se învârte in rotund.Evident cu echipa mea , nu mergem prea departe, dar nu putem întotdeauna sa visam.De ce  Campionatul Franța și Campionatele Mondiale.
1 5 1