Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-07T08:48:11+03:00
O bara verrticala sau  trei puncte cum ai pune doua puncte mai pui unul peste
4 4 4
2014-05-07T08:50:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


 O BARA VERTICALA SI TREI PUNCTE VERTICALE


nu raspund pentru puncte ,am puncte , vreau doar sa ajut cat de mult pot
:)
Comentariul a fost şters
il iau asa din context , ms :)
Comentariul a fost şters