1. Anul in care populatia planeteti atinge primul miliard de locuitori?
2.Numarul aproximativ al locuitorilor planetei in prezent?
3.Tendinta evolutiva a populatiei planetei dupa 2011 ( creste sau scade dupa 2011)?
Va rog sa ma ajutati,repede!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-07T07:58:29+03:00
1.Acum 1000 de ani.
2.Numărul aproximativ al locuitorilor din prezent este 7,5 miliarde.
3.Tendinţa este de creştere
8 4 8
2014-05-07T08:07:04+03:00
In octombrie 2011 populația globului pământesc era de 7 miliarde.
Se preconizează ca populația globală va ajunge la 9 miliarde în 2040, datorită sporului natural pozitiv.
 Populația lumii va continua să crească, putând ajunge în anul 2050 la circa 10,5 mld. loc.
Pe planeta noastră trăiesc 7 miliarde de oameni, iar la fiecare cinci zile se nasc încă un milion.
Luric,nu ai raspuns clar!
Comentariul a fost şters
Multumesc Loveyeah22!