3, Un rezervor de apa are forma unui cub cu latura de 4cm
a)Cati litri de apa incap in rezervor , atunci cand acesta este plin?
b)Se vopsesc peretii laterali ai rezervorului , in exterior . Aflati cate kg de vopsea se utilizeaza daca pt acoperirea cu vopsea a un m2 de perete sunt necesare 100g vopsea.

2

Răspunsuri

2014-05-06T23:51:05+03:00
A) aici iti cere sa aflii volumul cubului exprimat in litri
stim ca V=L la puterea a 3-a => V= 4x4x4=64cm cubi
stim ca 1dm cub= 1 litru, iar 64 cm cubi= 0,064dm cubi=> volum apa= 0,064Litri
b)aici trebuie sa afli Al
Al in cazul cubului este egala cu LxLx4=>
Al=4x4x4
Al=64cm2
64cm2=0,064m2=> cantitatea totala= 100x0,062=6,2grame de vopsea
sincera sa fiu, sunt foarte surprinsa ca ei cer in m2 si in litri, iti dau un sfat si mai uita-te o data peste problema. sa nu fie in loc de cm- m sau altceva
mult succes!
Comentariul a fost şters
cu placere! mare atentie data viitoare. ma gandesc ca esti clasa a 8-a. dintr-o neatentie d-asta patesti cat se poate de rau. mult succes in continuuare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T23:53:17+03:00
A)V=l³=4³=64 dm³
Al=Pb*h=4l*l=4l²= 4*4²=4³=64 m²
100g= 0,1kg

1m²..............0,1kg
64m².............x

x=64*0,1=6,4kg sunt necesari pt vopsirea peretilor laterali

1 5 1