Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T23:13:19+03:00
Depinde daca exista vreun unghi de 30 de grade in intiorul triunghiului dreptunghic. Daca exista, sunt doua cazuri:
1. Camd cateta opusa unghiului de 30 grade este cea de 6 cm, atunci ipotenuza este dublul ei, adica 12 cm
2. Cand cateta opusa unghiului de 30 grade este ce ade 8 cm atunci ipotenuza are 16 cm


Sper ca te-am ajutat
2014-05-07T07:36:43+03:00
Cunoscand catetele unui triunghi dreptunghic ipotenuza o aflam cel mai usor cu teorema lui pitagora  ab=8   ac=6 bc=?    bc²=ab²+ac²   bc²=8²+6²    bc²=64+36   bc=rd100  bc=10
1 5 1