Răspunsuri

2014-05-06T23:06:21+03:00
Deoarece A si B au ordonata 2, si punctul C trebuie sa aiba ordonata 2. In acest caz cele trei puncte se gasesc pe dreapta y=2.

Pentru ca nu ai scris corect punctul C nu pot sa egalez eu ordonata lui C cu 2, dar o poti face si tu.
da, am scris gresit, scz
c( -3, m+5)
Deci scrii m+5=2, de unde m=-3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T23:08:05+03:00
Poti face vectorial  AB vector(xB-xA; yB-yA)=>AB(3-2;2-2)=>AB(1;0); analog AC(-3m-2; 3) ; AB,AC coliniari ( adica A, B,C coliniare)<=> a1/a2=b1/b2; adica 1/-3m-2=0/3; dar e ceva gresit la enunt ; punctul C are ordonata 5?
Poti face vectorial AB vector(xB-xA; yB-yA)=>AB(3-2;2-2)=>AB(1;0); analog AC(-3-2; m+5-2)=>AC(-5; m+3) ; AB,AC coliniari ( adica A, B,C coliniare)<=> a1/a2=b1/b2; adica 1/-5=o/m+3=> -5X0=m+3=>0=m+3=>m=-3=>C(-3; 2)