Răspunsuri

2014-05-06T22:50:25+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T23:22:40+03:00
Autorul isi exprima in mod indirect gardurile ideile si sentimentele. Vocea autorului in text este naratorul care nareaza obiectiv/subiectiv intamplat puse.pe seama personajelor. Prezenta naratorului este demonstrata de verbele la persoana a 3 si a produselor de pers a3@. In ceea ce priveste personajele acestea sunt cele care sustin actiunea si urmatoarele mesajului autorului. La actiunea din fragment participa.... . In plus modul de expunere predominant este naratiunea imbinata cu dialogul si descrierea :-)
3 2 3