rezolva prin grafic : Suma a trei numere este 63 , aflati numerele stiind ca primul numar este de trei ori mai mare decat al treilea , iar al doilea este de doua ori mai mic decat al treilea.

2

Răspunsuri

2014-05-06T22:26:56+03:00
A+b+c=63
a=3c
2b=c

|.............a...............||......b.......||....c....| }63
|....c....||...c...||...c...|
|......b.....||......b......|

a=3c=3*2b=6b

6b+b+2b=63
9b=63
b=7
a=6*7=42
c=2*7=14
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T22:40:45+03:00
A+b+c=63
b:  I----I
c:  I----I----I
a:  I----I----I----I----I----I----I
63:9=7
deci b=7 care este al doilea nr.
c=2·7=14 al treilea nr.
a=3·14=42 primul nr
42+7+14=63
1 5 1