Răspunsuri

2014-01-21T20:14:04+02:00
Poti spune despre sporturile care le-ai facut iarna asta sau vrei sa le faci.Sau daca nu ai facut nici un sport iti poti imagina.Poti vorbi de sporturile de la olimpiadele de iarna.SPER CA TE-AM AJUTAT MACAR PUTIN.:)
2014-01-21T21:00:21+02:00
Pe masura ce iarna isi face tot mai mult simtita prezenta, iar zilele devin din ce in ce mai intunecate si friguroase, foarte multe persoane petrec tot mai putin timp in aer liber. Daca te numeri si tu printre ele, este momentul sa faci o schimbare: invata un sport de iarna si bucura-te de beneficiile sale asupra sanatatii tale!

Sporturile de iarna reprezinta modalitatea ideala de a face miscare si de a petrece mai mult timp in aer liber in sezonul rece. In plus, te ajuta sa iti intaresti musculatura si sa capati rezistenta fizica la efort. Iata care sunt sporturile de iarna catre care te-ai putea orienta si tu si ce vei avea de castigat de pe urma practicarii lor:

Schi alpin. Acest sport ofera multa energie, este distractiv si pune in miscare numeroase categorii de muschi, cum ar fi muschii cvadricepsi, fesieri si ai picioarelor. Tot acum vei folosi si muschii abdominali si ai bratelor.

Schiul alpin este un sport de putere, care imbunatateste echilibrul, flexibilitatea, agilitatea si rezistenta musculara. In plus, nu pune presiunea asupra muschilor spatelui.

Specialistii ii avertizeaza pe incepatori sa evite altitudinile inalte, deoarece se pot confrunta cu rau de inaltime, care se manifesta prin dureri de cap si de muschi sau respiratie sacadata. Cel mai indicat este sa incepi la altitudini mai mici si sa mergi treptat mai sus, astfel incat organismul sa se acomodeze.

De asemenea, este important sa ai grija si la oboseala, care poate duce la accidentari si fracturi. In plus, asigura-te ca bei multe lichide, chiar daca este frig afara si nu iti este sete.

Snowboarding. Acest sport pune in miscare muschii gambei si pe cei ai picioarelor, necesari pentru a ghida placa. In plus, incheieturile sunt folosite pentru a carmui placa de snowboarding, iar muschii abdominali, pentru a-ti pastra echilibrul. Pe langa faptul ca arde rapid numeroase calorii, acest sport de iarna este benefic si pentru sanatatea mentala. Specialistii sunt de parere si ca persoanele care practica snowboarding-ul sunt mult mai sanatoase din punct de vedere cardiac.

Cei care vor sa incerce acest sport trebuie sa aleaga zonele potrivite pentru nivelul lor de experienta, sa poarte echipament corespunzator si sa nu-si suprasolicite organismul.

Patinaj. Patinajul este un sport care pune in miscare majoritatea grupelor de muschi si poate fi practicat oricand, individual sau in grup.

Patinajul este un sport de iarna cu un impact minim, ideal pentru intarirea muschilor inferiori ai corpului, si ajuta la dezvoltarea masei musculare. In plus, patinajul stimuleaza echilibrul, flexibilitatea si agilitatea.

De asemenea, este de mare ajutor pentru cei care vor sa slabeasca, deoarece contribuie la arderea rapida a caloriilor. Insa, atunci cand mergi la patinoar, trebuie sa te asiguri ca alegi perechea potrivita de patine. O pereche nepotrivita va face din experienta patinatului una neplacuta si determina sporirea riscului de accidentari si fracturi.


2 3 2