Exact pe alea care le-am spus si eu ,nu Fetita112?
merci mult tuturor, m-ati ajutat mult!
scz nu am vazut
Nu-i nimic!
vedeti ca mai pun o intreabare, daca stiti rasp va rog!

Răspunsuri

2014-05-06T21:47:04+03:00
Verbele impersonale- autorul actiunii nu poate fi identificat, actiunea nu este facuta de o persoana, au forma numai pentru persoana a III-a singular: a trebui, a se cuveni, a se innopta, a tuna, a fulgera.

 Vara se innopteaza tarziu.
 Ploua de trei zile
RUSINE,sa copii din raspunsul lui Hantalycanter
!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T21:47:14+03:00
Verbele impersonale sunt acelea carora nu putem sa le atribuim o persoana: se spune,se zice,se aude,se vede,se spune se manancpentru ca nu putem zice: tu se spune,tu se zice etc.
Sper ca ai inteles si te-am ajutat!

Verbele impersonale sunt acelea carora nu putem sa le atribuim o persoana.Ex.: Se zice, se spune, se aude, se vede...
Deoarece nu putem spune:
eu Se zice, se spune, se aude, se vede
tu Se zice, se spune, se aude, se vede
ea/el Se zice, se spune, se aude, se vede
noi Se zice, se spune, se aude, se vede
voi Se zice, se spune, se aude, se vede
ei/ele Se zice, se spune, se aude, se vede
Nu te supara,dar ai vreo nelamurire? Eu asta am si pe caiet..am spus fix ce am invatat!