Cornel are o panglica cu lungimea de 10 m. la ora de educatie tehnologica a taiat din panglica bucati cu lungimea de 1m.
cate bucati a taiat daca a facut 5 taieturi?
cati metri au ramas?


alina are o sfoara cu lungimea de 12 cm, ea doreste sa o taie in bucati de 2 cm.
cate taieturi trebuie sa faca?

2

Răspunsuri

2014-05-06T22:13:09+03:00
1x5=5bucati taiate iar din 10 metri au mai ramas 5 metri


la a 2-a problema:
12:2=6 taieturi
13 3 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T23:14:25+03:00
1 x 5=5 bucati taiate
10-5=5 metrii ramasi
__________________________________________________

12 : 2 = 6 bucati taiate
16 4 16
praf, nu mai dati raspunsuri daca nu stiti
5 taieturi = 6 bucati
care e logica problemei cu 8 bucati de cate 1 m la ora de educatie tehnologica?