Răspunsuri

2014-05-06T21:28:29+03:00
Campul lexical al cuvantului '' neam '' : unces , matusa , veriosor/a, cuscru , cumatru/a

20 4 20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T21:30:22+03:00
Sinonime
neam- popor, trib, natiune, ruda, patrie, familie, generatie, obarsie, provenienta, origine

cimp lexical
neam- tara, casa, popor, rude, parinti, casa, plai, meleag, obicei, traditii, balade,istorie,legende,eroi,patrie,popor,locuitori, limba, grai.
59 4 59