Răspunsuri

2014-05-06T21:16:14+03:00
Pentru marfurile in stare lichida sau pulverulenta care trebuie transportate pe trasee internationale sau interne, DACOMA CAR - Casa de Expeditii  va pune la dispozitieservicii de transport cu cisterne.

Autocisternele sunt specializate pentru transport de lichide alimentare ( ulei, lapte, etc) sau non-alimentare, precum si pentru lichide ADR ( benzine, motorina, pacura, bitum, etc)

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T21:23:50+03:00
Laptele se transporta in cisterne frigorifice deoarece este perisabil (adica se acreste).
Benzina si alta lichide inflamabile (benzina, gaz etc) in cisterne speciale deoarece sunt periculoase si se pot aprinde.

Cauza:
- caldura
- accidentele (in cazul celor inflamabile) - tigara, aparatul de sudura etc
6 5 6