Rezolvo prin reprezentarea grafica Intr-o clasa sunt 23 elevi .Daca ar mai veni 4 baieti , atunci fetele ar fi de doua ori mai multe decat baietii. Afla cati baieti si cate fete sunt in acea clasa.

2
sa nu uitati sa reprezentati grafic !!!!!!!

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-06T21:01:47+03:00
B+2*(b+4)=23 
de unde ... b+2b+8=23 deci : b=5 si f=23-b=18 .
 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T21:04:35+03:00
Fete   ____ _____ acolada27 elevi
baieti____

27:3=9(baieti,tot cu cei 4)
9-4=5baieti
27-9=18fete
eu am scris 23 nu 27!
la acei 32+4=cu baietii daca ar fi 4
ok !