Răspunsuri

2014-05-06T21:01:10+03:00
Afirmarea unei situatii perturbatoare, in cazul basmului Greuceanu, furtul soarelui si a lunii de catre zmei;Actiunea pentru inlaturarea unei situatii perturbatoare, care include probe ritualice prin care eroul trebuie sa treaca si pe care le va parcurge cu ajutorul fortelor supranaturale si al unor obiecte magice;Dizolvarea antagonismului bine –rau, un concept de baza al intelepciunii si filosofiei populare, prin disparitia situatiei perturbatoare, in cazul lui Greuceanu insemnand restituirea astrilor pe cer.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T21:58:54+03:00

actiunea este alcatuita dintr-un sir de episoade in care se nareaza peripetiile eroului principal greuceanu.

la desfasurarea actiunii participa personaje cu puteri supranaturale.

4 4 4