Am o problema de rezolvat: Rares,Ana si Vlad au confectionat impreuna 1080 de timbre cea ce inseamna triplul nr.de timbre confectionate de Vlad si cu 671 mai multe decat nr.celor colectionate de Ana.Cate timbre a confectionat fiecare copil?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T20:42:45+03:00
1080/3=360 Vlad
1080-671=409 Ana
1080- (360+409)=311 Rares

2 5 2
2014-05-06T20:47:17+03:00
Fie r- timbrele confectionate de Rares
     a- timbrele confectionate de Ana
     v-  timbrele confectionate de Vlad
r+a+v=1080
3v=1080 => v=360
a=1080-671=409
409+360=769
r=1080-768 => r=311