Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T20:39:18+03:00
We are painting a red flower.
Trebuia sa zici "sa ordonezi cuvintele "
nu ,doar cuvintele acetea .painting,flower,we,a,are,red. doar o propozitie
Dar sunt intr-o propozitie...Le-am pus intr-o propozitie....We are painting a red flower. (sunt toate cuvintele)
perfect
multu mesc RENI123
o propozitie cu cuvintele.baseball,paying, boys, are,the.
2014-05-06T20:45:14+03:00
I have a painting on the wall. eu am o pictura pe perete 
We always do our homework -noi ne facem temele mereu 
I have a great teacher .-am o profesoara frumoasa 
I saw a flower field .- am vazut o floare pe camp
Are a good boy. -sunt un baiat bun 
I bought a red shirt - am cumparat un tricou rosu 
scuze am inteles mai multe prop ...
nui nimic
:) oricum e buna acea prop
sa stii ca da