Daca adaugam fiecarei laturi a unui triunghi cu toate laturile egale
Daca adaugam fiecarei laturi a unui triunghi cu
toate laturile egale cite 20 cm,obtinem suma laturilor unui patrat cu
latura egala cu cea a triunghiului. Afla suma laturilor celor doua
figuri geometrice




2

Răspunsuri

2014-05-06T20:18:25+03:00
FIE L LATURA TRIUNGHIULUI
PERIMETRUL TRIUNGHIULUI OBTINUT DUPA ADAUGAREA CELOR 20CM LA LATURI VAFI 3L+60
PERIMETRUL PATRATULUI VA FI 4L
3L+60=4L, ADICA L=60
SUMA LATURILOR TRIUNGHIULUI  ESTE 3*60=180
SUMA LATURILOR PATRATULUI ESTE 4*60=240

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-06T20:20:19+03:00
Mai intai desezi un triunghi cu toate laturile egale . Langa fiecare latura scrii ? + 20 .
apoi desenezi un patrat . 
Acum rezolvarea : 
O latura a triunghiului --> 20 x 3 = 60 ;    
Perimetrul triunghiului : 60 x 3 = 180 . 
Acum perimetrul patratului : 60 x 4 = 240 . 
  R = 180 ; 240 
 Sper ca e bun .