Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-21T19:43:07+02:00
Harfă eoliană este denumirea mai multor tipuri de instrumente, asemănătoare harfei, cu cutia de rezonanţă - de regulă - dreptunghiulară sau pătrată, cu coarde în număr variabil; orientate spre un curent de aer (de exemplu, briza mării) coardele emit sunete armonice; harfele eoliene au fost cunoscute încă din vechea Eladă, fiind la modă în Europa occidentală în secolele XVIII-XIX.
harpă eoliană = instrument muzical ale cărui corzi, întinse, sunt puse în vibrație sub acțiunea vântului
harfa=harpa
2014-01-21T19:43:08+02:00
Eoliana asta e eneria vintuluo, deja din asta eriva si vezi ce ese :D
1 2 1