Cartea de la Maria era captivanta.
Pe drum am pierdut o carte de joc .
Cartea e pe banca
am citit o carte
Cartea este in ghiozdan.
Cine are carte ,are parte

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T19:36:26+02:00
Eu am o carte frumoasa
Cartea mea de joc este trei de trefla! 
Daca e corect e corect, daca nu, nu! ;)
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-01-21T19:36:42+02:00
Cartea este pe banca
ai carte ai parte 
a jucat ultima carte
Multumesc.. :):):)
cu placere...