Buna? Va rog sa imi raspundeti la doua intrebari:De ce, la scoatera uni bec dintr-o grupare in serie,celelate becuri nu mai functioneaza?Se intampla acest lucru la gruparea in paralel a becurilor? Multumesc!

2

Răspunsuri

2014-05-06T19:34:56+03:00
Pentru ac toate sunt grupate la un intrerupator si nu fnctioneaza 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T20:12:20+03:00
Daca becurile sunt legate in serie, atunci curentul electric pleaca de la o borna a generatorului, trece prin primul bec, prin al doilea si asa mai departe pana ajunge la cealalta borna a generatorului. In cazul in care se scoate un bec, sau se arde, circuitul se intrerupe in acel loc si curentul electric nu mai poate circula circuitul devine deschis.
La legarea in paralel a becurilor, chiar daca se scoateun bec, curentii prin celelalte becuri vor circula deoarece circuitele sunt neintrerupte. Curentul care trece prin primul bec, nu trece si prin celelalte.
Succes!
1 5 1