Buna ziua ,am o intrebare ,nu ma pricep cu mate asta....deseneaza un dreptunghi cu latimea de 2 cm si lungimea de 3 ori mai mare.Calculeaza perimetrul dreptunghiului....astept un raspsuns...multumesc

2
Cum latimea este de 2 cm si lungimea e de 3 ori mai mare, rezulta ca lungimea este 3*2=6 cm. Formula perimetrului este:2(L+l)=2(2+6)=16 cm
multumesc frumos

Răspunsuri

2014-05-06T19:26:09+03:00
Latimea =2 cm
Lungimea=2 x 3=6
Perimetrul=2 x2 +6 x 2
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T19:32:25+03:00
Desenul este cam asa:
latime=2 cm
lungime=2*3+6 cm
perimetrul+lungime+lungime+latime+latime
perimetrul=6+6+2+2
perimetrul=16cm
 SPER CA TE-AM AJUTAT!!!
la primul raspuns dat perimetrul este de 20.....latime 2cm,lungime 2*3=6 cm,perimetrul =2 ori2+6 ori 2,e bine?
2*2+6*2=4+12=16
multumesc frumos.nu le am ....
cu placere!!!
mai am 2 probleme de rezolvat...,le ati vazut???sunt la inceput pe acest site...multumesc...