Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-06T19:19:11+03:00
A)Conform textului,personajul principala este Goe.
   Potrivit contextului,Marian isi argumenteaza opinia.
b)Conform ei ,noi nu ar trebui sa mergem acolo.
   Are un comportament potrivit lui .
c)Conform primului din clasa , ar trebui sa fim o clasa unita .
   Potrivit celor trei , concertul va fi distractiv .
2 5 2
2014-05-06T19:19:34+03:00
Hotararea este conform planului
ne-am sfatuit conform lui
schita desenata este conform celor doi

ideea este potrivit compunerii date
costumul este potrivit lui
potrivit celor trei ar fi trebuit sa ajungem la destinatie
1 2 1