Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-09T19:33:38+02:00
Opera epica este acel text literar prin care autorul isi transmite indirect sentimente, prin intermediul actiunii si al personajelor si in care modurile de exepunere alterneaza, accentul cazand pe naratiune.

4 5 4
  • Utilizator Brainly
2013-12-09T19:34:46+02:00
Specie a genului epic, in proza, unde sunt prezentate in mod indirect trairile naratorului,prin actiune si personaje.Bafta