daca impart doua numere obtin catul 5 si restul 0, iar daca le scad obtin de 80 de ori catul lor.care sunt numerele?

2
E bine asa sau vrei prin metoda figurativa ?
nu multumesc
ok
multumesc din nou ca mai ajutat
Cu placere !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-06T18:54:08+03:00
A:b=5 rest 0 ⇒a=5b
a-b=400

5b-b=400
4b=400
b=100

a=5x100
a=500
2014-05-06T19:07:34+03:00