Răspunsuri

2014-05-06T18:46:52+03:00
Mult ,  lovit , albastra....
Heiii AdelinaAdee imi poti scrie te rog si cazurile fiecaruia? Daca mi le spui ai cel mai bun raspuns;)
mult-N
lovit-G
albastra AC
ustiu sigur daca sunt bine pt ca nu am invatat inca cazurile
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T19:06:54+03:00

cartea rupta era frumoasa.-nominativ

am mers in padurea verde ca smaraldul.-acuzativ

munca harnicei este in zadar.-genitiv