Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T19:11:31+03:00
Pai acest fenomen depinde de Soare,adica unde este situat.Soarele fiind in partea dreapta,lumina parcurge catre obiecte,astfel formandu-se umbra in partea in care merge lumina.
mersi
Eu cred ca lumina trebuie sa vina din partea stanga pentru a nu crea umbre in spatiul de scriere. Umbrele sunt generate de mana elevului si de creionul cu care scrie. Si cum de obicei elevul scrie cu mana dreapta, lumina trebuie sa vina din partea stanga. Problema se complica pentru stangaci dar avand in vedere ca si ei scrui cu stanga dar tot de la stanga spre dreapta, totul e ok. Succes!
ms
2014-05-06T19:27:17+03:00
Imi pare rau dar nu pot sa-mi dau seama...ce clasa esti???