Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T18:39:03+03:00
17 deoarece acesta impartit si la 3 si la 5 da catul 5 sau 3 si restul 2
Multumesc
17 vriam si eu sa zic fiindca 3imultit cu 5 da 15 si invers si dupa acee adaugi 2
Ma bucur ca te-am ajutat. Ma poti ajuta si tu cu niste idei pentru compunerea de care am nevoie? Ti-as fi recunoscatoare. Mai multe detalii gasesti pe profilul meu.
2014-05-06T18:39:24+03:00
17 simplu faci 3 ori 5 plus doi si iti da poti sa verifici daca doresti