Construiti propozitii in care sa utilizezi prepozitiile :a , la , peste , intre , linga , de pe ,pina la , de sub, de pe la , dintre , inspre .

2
Soarele a rasarit! La mare lumea se bronzeaza! Peste doua luni e ziua mea! Intre soare si luna sunt stele! De pe canapea se vede pisica! Pana la ziua mea mai sunt 9 luni! De sub cort se vad umbre! De pe la ora 7 ma doare capul! Trebuie sa aleg dintre Gina si Gigi! Inspre munte este drum lung!!!! Succes in continoare!!!

Răspunsuri

2014-05-06T18:39:26+03:00
A spune o prostie nu este bine deloc.
S-a dus la cinema fara mine.
A scris cu stiloul peste masa.
Intre doua nu te ploua.
Langa mine sta Alina.
A cazut ceva de pe acoperis.
Pot sa stau la tine pana la ora doua.
Pisica a iesit de sub pat.
Copilul acela este de pe la noi.
Trebuie sa aleg dintre Maria si Catalina.
Eleva se indreapta inspre biblioteca.
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T18:39:56+03:00
A citi e frumos.
La scoala invatam multe lucruri.
Peste mine a sarIT aNDREI.
intre mine sta Ciprian .
Eu stau langa paula.
Am citit de pe internet.
Am mers pana la doamna
De sub scaun am luat o foaie
Am citi o carte dintre care era preferata mea.
Inspre geam stau eu.

2 4 2