Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T18:17:35+03:00
Se rezolva la fel ca ecuatia de gradul II , numai ca solutiile le vei plasa pe axa si vei lua doar  intervalul ..
si cit ai obtinut ?
x1 =-1 si x2=3/2 si x apartine de la [-1,3/2]
e bine?
in intervalul asta era minus
cam asa se pare .. :)
2014-05-06T18:42:30+03:00
Calculezi delta si iti da 25 si dupa afli x1 si x2 si dupa faci semnul functiei de gradul 2

1 5 1