Răspunsuri

2014-01-21T19:15:10+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T19:15:30+02:00
O tara  este o unitate de oameni, si, chiar daca va fi razboi, chiar daca se va schimba numele, unitatea oamenilor care au trait acolo impreuna va ramine mereu :) ceva de genu
tara este un zid a unirii. si tara este o unitate unii oamenii ...unii mor , ier altii se nasc in locul lor..
multumesc
o tara este o unitate de oameni, si, chiar daca va fi razboi, chiar daca se va schimba numele, unitatea oamenilor care au trait acolo impreuna va ramine mereu