Iubirea este un sentiment pe care il traieste oricine atunci cand se indragosteste de cineva
iubirea este ceva frumos cand traiesti acest sentiment
Iubirea este atunci cand vrei ca totul sa fie perfect.ca acea persoana pe care o iubesti sa fie fericita alaturi de tine iar atunci cand sunteti impreuna iti bate inima foarte des si zambesti mereu:X

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T18:05:18+03:00
E ceva ce nu se poate descrie. E ceva ce doar poti simti. e un sentiment. 
thx
iubirea este un lucru frumos atunci cand il traiesti
2014-05-06T18:05:34+03:00
Cred ca iubirea este sentimentul fata de o persoana draga sauchiar nemaiintalnita vreodata ce va rar este dragostea ceva ce nu intalnim foarte des