Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T19:13:43+02:00
Podul prieteniei mereu sta intre 2 oamnei care se respecta reciproc.   Un gind bun mereu a ajutat in momentele grele
14 3 14
2014-01-21T19:20:02+02:00
Trec cu masina pe pod . Fac podul (gimnastica ). Este un bun inotator . Na-tio buna .una buna (o poveste ) .pod carstic =tavanul unei pesteri .pod plutitor= bac.fiule urcate in pod dupa ma-ta . :)) .