Salut puteti sa ma ajuati putin :) va rog mult !!Dezvolta ideeaSalut puteti sa ma ajuati putin :) va rog mult !!
Dezvolta ideea proverbului:UNUL FACE,ALTUL TRAGE , in tehnica 6 De Ce ?
Rog mult foarte mult sa ma ajutati :((

2

Răspunsuri

2014-05-06T17:51:25+03:00
Daca iti place  ..................................................
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:53:58+03:00
Unul face  altul trage
de ce 
pentruca  dumnezeu nea creat diferiti
de ce 
pentru ca  sa fie unii mai putin isteti si altii mai mult
de ce
deoarece daca vom fi toti destepti sau prosti nu ne vom putea ajuta
de ce
pentruca nimeni nu va stii mai mult decit tine
de ce 
pentru ca vom fi egali,dar daca vom fi diferiti atunci unul va face rau si cel prost va patimi
de ce 
pentru ca nu a fost istet si a cazut in plasa celui ce a facut rau
 sper ca team ajutat nu uita sa multumesti si daca tia placut da cel mai bun raspuns ms
30 4 30