Construiti propozitii in care cuvintul "repede" sa fie adjectiv si cuvintele"seara" si "iarna" sa fie adverbe.

2
Fratele meu este un copil repede.
Seara ne gandim cel mai des la bunici.
Iarna am facut cele mai multe pozne.
mersi INNAA
Cu drag!

Răspunsuri

2014-05-06T17:38:55+03:00
Eu ma duc la scoala repede
apusul serii ma incinta
fulgii iernii imi da caldura in suflet
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:41:52+03:00
Sora mea e rapida.
seara se gandeste la bunici.
iarna am facut cele mai multe prosti