Răspunsuri

2014-05-06T17:29:54+03:00
Ora pe care o consider cea mai frumoasa este cea de educatie tehnologica.La ora acesta invatam foarte usor si este o ora minunata.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:33:45+03:00
Mie imi place ora 5,pentru ca atunci rasare  soarele,si afara este un peisaj scos ca dintr-o poveste
Cand soarele rasare si se ridica usor ai spune ca ar ridica  o plapuma de deasupra Pamantului

Ora adica aia 9 8 ( de la ceas )
Multumesc :*
N-ai pentru ce , meriti :* , Iti multumesc eu tine mult :8
Multumesc
:* :*