Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:27:52+03:00
Ai pofta de ceva bun? Incearca noul tort de ciocolata si frisca. Incearcal si nu vai gasi ceva mai  bun.Nu vei regreta....(asta  am facut-o la romana si am luat 10)
Multumesc!
iti place raspunsul?
Al Apetreiamalia imi place si al tau e bun dar doar am spus! Mi-ar trebui ceva mai dezvoltat!
bn
2014-05-06T17:28:15+03:00
Cumparati un tort este gratuit
a fost usor
Sa sti ca o reclama nu inseamna o fraza,dar totusi mersi!