Aflati predicatele din urmatoarele propozitii :Intr-una din zile , imparatul a intrebat-o pe fata cea mai mare : - Fata mea , cum ma iubesti tu pe mine ??
- Cum sa te iubesc , tata ? Eu te iubesc ca mierea , raspunse ea , fiinca ar fi vrut sa creada imparatul ca ea il iubea cel mai mult .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:23:00+03:00
A intrebat , ma iubesti ,te iubesc, ar fi vrut,
1 5 1
2014-05-06T17:23:36+03:00