Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:25:55+03:00
Diateza pasiva are structura : verb copulativ + insusire . 
la tine diateza este deasemenea exprimata prin verb copulativ , + adj.gasita , functia sintactica de predicat nominal . 
2 3 2
2014-05-06T17:38:13+03:00
Pai,"a fost" e verb auxiliar pt. ca ajuta la formarea diatezei pasive,iar "gasita" e adj.prov din verb la participiu.Aici "a fost gasita" e pred.verbal fiindca e doar o inversiune,sau cum sa-ti explic..
De ex: Cartea a fost gasita de mama. 
Mama a gasit cartea.
Vezi? Sper ca ai inteles ceva..
1 3 1