Incercuieste raspunsul corect :
Adjectivele : atosteintelegatoare , stralucitoare , tacute sunt formate perin :
a) derivare , compunere , respectiv conversiune ;
b) compunere , derivare , respectiv conversiune ;
c)conversiune , derivare , respectiv conversiune .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:18:11+03:00
B) compunere, derivare, respectiv conversiune
2014-05-06T17:20:11+03:00