Răspunsuri

2014-05-06T17:16:07+03:00
Ma mere est appele (numele mamei tale),il a (cati ani are),il est blond,ce qui rendrait tout pour moi.
Ma maman est la meilleure maman
Asa stiu si eu sa o fac, ceva mai bun, mai interesant...
Google translate atunci.Cuvant cu cuvant e foarte bun ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T18:46:00+03:00
Fa descrierea in romana si incerc eu sa o traduc in franceza daca vrei. :D

nu ceva extraordinar cu cuvinte..asa ceva mai simplu, privirea, glasul si chestii, mersi de ajutor, oricum am facut-o singur...nu am avut de ales
:D