Răspunsuri

2014-05-06T17:04:11+03:00
Conform dictionarului,Gerul inseamna frig,inghetare,acea teama de departarea casei.Iar textul arata cat de rau este Gerul.
19 3 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:06:17+03:00
Titlul poeziei este format din substantivul comun articulat „gerul” care ne prezintă un fenomen al naturii aflat în operă.
46 4 46
Substantivul
gerul

, reprezentând si titlul poeziei, nu este pus la întâmplare la încetul fiecarei strofe, ci prin aceasta, poetul intensifica într-un mod aparte ideeacentrala a poeziei, asprimea iernii, dându-i cititorului senzatia de acaparare totala, accentuând imaginile sinestezice., de aici iti poti lua tu ce crezi ca e bun :*