Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:00:35+03:00
Latratul , risipeste = parti principale de propozitie ( Subiect si Predicat)
cainilor , invrajbiti , linistea , noptii = parti secundare de propozitie . 
2014-05-06T17:01:39+03:00
Latratul:substantiv comun,simplu,nr sg,gen neutru,caz N,functie de Subiect,articulat cu articol hotarat enclitic -l
vrei si la celelalte cuvinte?
Mda dar el a zis k n a invatat cazurile atunci cand il intreaba la scoala de unde stie el ce zice ? Si nici articolul nu cred ca la invatat
ok dar tu ce clasa esti?
Clasa a 5 -a ...tu ce clasa esti ?
a 8-a si cred ca stiu mai multe.. asa ca mai usor cu reprosurile pentru persoanele pe care le crezi agramate ;)
Bine ..