La sfarsit trebuie sa pun o comparatie cu cuvantul "vulpea"...Priviti compunerea:
n cocoş stătea pe un gard, cu găinile lui. Vulpea s-a apropiat cu şiretenie de el.
- Dragă prietene, ai aflat noua veste?
- Nu ştiu de nicio noutate, a răspuns coco
şul, fără să coboare de pe gard.
- Toate animalele au hotărât să trăiască frăţeşte, fără duşmănie sau frică. Aşadar, coboară-te de pe gard, să ne îmbrăţişăm!
- Da, imediat, răspunse cocoşul. Stai puţin, că văd ceva în depărtare!
- Ce vezi? întrebă vulpea, curioasă.
- Ah, nimic important. Se apropie nişte câini. Cred că vor şi ei să te îmbrăţişeze, că au aflat noua veste.
-Credea ca ma pacaleste sireata.. (si aici trebuie sa pun comparatia)

Ma ajutati?Va rog din inima!

2

Răspunsuri

2014-05-06T17:08:38+03:00
-credea ca ma pacaleste sireata nimeni  nu il pacaleste pe cocosul istet
ok
esti o sireata de vulpe si sa pacalesti oameni mai degrama animale asta e bunaa
nup..trebuie cu (ca) bagata in propoziteie uita inca un exemplu esti tare (ca) untu la soare..intelegi??
of....ce ma fac ca maine trebuie sa ma duc cu comparatia asta tampita.. :((
daca reusesti sa gasesti iti dau alea 3 puncte!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-06T17:27:58+03:00
Sireta ca vulpea nimeni nu mai este.

multumesc mult!
ms! tie mai inscris ca cel mai bun!
pai acesta este adevarul!Iti multumesc foarte mult!