Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T18:50:36+02:00
Fie AD perpendiculara pe BC
Compari ▲ADB cu ▲ADC si ai <A=<A (bisectoare), AD - latura comuna, <D=90 de grade => (cazul cateta-unghi) ▲ADB congruent cu ▲ADC => AB=AC => ▲ABC - isoscel
  • Utilizator Brainly
2014-01-21T18:52:05+02:00
Daca AD este bisectoarea unghiului BAC si cade perpendicular (la 90 grade) pe BC latura a triunghiului,nu are cum sa fie altfel triunghiul BAC decat isoscel (cele doua laturi BA si AC sunt egale).